ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ;
«Σαπάκια» χαρακτηρίζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ τα λεωφορεία που αγόρασε ο δήμος Θεσσαλονίκης από τη Λειψία τονίζοντας ότι τα φορτώθηκε ο ΟΑΣΘ και είναι ακατάλληλα.
Ακατάλληλα για την εκτέλεση δρομολογίων στη Θεσσαλονίκη χαρακτηρίζει η ΔΑΣ ΟΑΣΘ τα νέα λεωφορεία από τη Λειψία που δώρισε ο δήμος Θεσσαλονίκης στον ΟΑΣΘ, καταγγέλοντας μάλιστα πως το ένα έπιασε φωτιά εν κινήσει.
Η ΔΑΣ σημειώνει πως τα λεωφορεία δεν ενδείκνυνται προς χρήση καθώς «έχουν μόνο δυο πόρτες, για το μέγεθος τους έχουν μικρούς κινητήρες –μικρότερους από αυτούς που έχουν τα κανονικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ- και δεν έχουν σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΔΑΣ:
«Πριν από περίπου μια βδομάδα η διοίκηση του ΟΑΣΘ ανακοίνωσε με παράτες ότι κυκλοφορούν τα «νέα» λεωφορεία που θα βελτιώσουν υποτίθεται τη συγκοινωνία της πόλης.
Λίγες μέρες μετά, ένα από αυτά έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια εκτέλεσης δρομολογίου.
Το συγκεκριμένο λεωφορείο είναι από αυτά που αγόρασε ο Δήμος Θεσσαλονίκης και «δώρισε» στον ΟΑΣΘ και μάλιστα είχε στηθεί παρουσία του Υπουργού Μεταφορών και σχετική φιέστα στον Σταθμό Μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ.
Τα σαπάκια που φορτώθηκε ο ΟΑΣΘ από τη Γερμανία είναι ακατάλληλα για τις συνθήκες της Ελλάδας και συγκεκριμένα της Θεσσαλονίκης και αυτό γιατί έχουν μόνο δυο πόρτες, για το μέγεθος τους έχουν μικρούς κινητήρες –μικρότερους από αυτούς που έχουν τα κανονικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ- και δεν έχουν σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες.
Αντί για τα σαπάκια της Γερμανίας εμείς διεκδικούμε:
• Άμεση Κρατική χρηματοδότηση για την επισκευή όλων των οχημάτων που διαθέτει ο ΟΑΣΘ και ένταξή τους στην κυκλοφορία.
• Αγορά σύγχρονων καινούριων οχημάτων νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (ηλεκτρικά, φυσικού αερίου, κλπ.) που θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα.
• Μείωση του ορίου ηλικίας των λεωφορείων στα 12 χρόνια από 23 που είναι σήμερα.
• Επίταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΚΤΕΛ, ιδιωτών) για την άμεση αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών λόγω της πανδημίας.
• Ενιαίο Κρατικό Φορέα Συγκοινωνιών – Μεταφορών με κοινωνικό χαρακτήρα που θα περιλαμβάνει και τους φορείς μεταφοράς και συγκοινωνίας, αλλά και τις βιομηχανίες κατασκευής και επισκευής οχημάτων.
Στη φωτογραφία ο γερανός του ΟΑΣΘ ρυμουλκεί στο αμαξοστάσιο το λεωφορείο τύπου Solaris που προηγουμένως είχε πάρει φωτιά»
1.000.000€ ΓΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΜΕ 600 ΔΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΗΜΑΡΕΣΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΥΠΟΥ Α’ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΟ ΕΛΕΥΣΙΣ ΡΑΔΙΟ 4-9-2020.
ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΕΒΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ , 50 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ , ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ Ο ΣΤΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ.
ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΨΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ, ΕΧΟΥΝ ΗΛΙΚΙΑ 8-10 ΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ 1.000.000 ΕΥΡΩ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΜΥΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ, ΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΕΣ ΔΥΣΩΣΜΙΕΣ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ Ο ΘΕΡΜΑΙΚΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΧΝΑ ΒΡΩΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΡΑ ΧΡΗΖΕΙ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ Η LIDL ΕΛΛΑΣ. ΑΠΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ALUMIL ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ ΛΟΥΔΙΑ, ΑΞΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΙΑΚΜΟΝΑ. ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΟΡΘΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΡΓΑ; ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ;
ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΟΧΗΜΑ ΔΙΑΝΥΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΧΛΜ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΡΑ Η ΦΘΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ. ΧΟΝΔΡΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ 73.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΝΑ ΕΤΟΣ.
ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΚΑΘΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΗΜΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (ΕΛΒΟ) ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΕΛΕΙ ΥΠΟ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2014.
ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 600 ΔΙΣ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠ’ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΕΚΤΑΣΕΙΣ 272000 ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. ΔΙΟΤΙ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΠΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΤΟ 2012 Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΟΙ ΟΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ’74 ΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΔΙΔΕΤΑΙ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕ 0,5% ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ «ΔΑΝΕΙΟ» ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΕΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ , ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ. ΘΑ ΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΦΟΡΙΕΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ, ΤΟ Τ.Χ.Σ. , ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ, ΝΟΜΑΡΧΙΕΣ, ΔΗΜΟΙ, ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΠ.
ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΒΟ Η ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΩΣ ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΒΑΡΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΦΟΡΤΗΓΑ, ΑΡΜΑΤΑ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ, ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΚΑΙ ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙ. ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ. ΑΛΛΑ ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ.
ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΕΛΒΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟΤΕ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ 12ΩΡΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΣΕ 2 ΕΞΑΩΡΕΣ ΒΑΡΔΙΕΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΠΩΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ , ΑΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ 12 ΩΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΑ ΕΝΩ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΙ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ 50% ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ.
ΑΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ: Ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΞΩΔΙΚΩΣ. ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕ «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ;» ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ «ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ». ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΠΕ ΠΩΣ Η ΒΟΥΛΗ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΣΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
ΤΟ ΕΝΑΥΣΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 2010 ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗΚΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΓΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΜΙΣΘΟ 400 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΜΗΝΑ. ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Α.Δ.Ε. ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ ΔΙΧΩΣ ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ. ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΑΡΑ Η ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΑΣ.
ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΧΘΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΕΧΡΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙ ΟΠΛΑ ΟΥΤΕ ΦΩΝΕΣ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ. Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΕ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΛΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΤΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΑΙΩΝΕΣ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΚΥΡΙΑΡΧΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΡΟΣ ΕΦΟΡΙΑ. Η ΕΝΤΟΛΗ ΑΥΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝΙΣΕ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.500.000 ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ (ΧΡΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ) ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΧΡΕΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΩ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ.
ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΦΤΟΥΝ «ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΡΕΗ;». Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΛΑΠΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΧΕΙ ΧΡΕΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 2