Ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να αξιοποιήσει πλήρως τα μεταχειρισμένα λεωφορεία από την Λειψία
Ο λόγος που δεν κυκλοφορεί ούτε το 30% των λεωφορείων που έφτασαν στην Θεσσαλονίκη – Σχεδιασμός από τον ΟΑΣΘ για μίσθωση 270 οχημάτων
Βάρος αποδεικνύονται τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που αγόρασε από την Λειψία ο δήμος Θεσσαλονίκης και παραχώρησε ως χρησιδανεισμό στον ΟΑΣΘ.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ολοκληρωθεί η παράδοση των 50 οχημάτων παρότι πέρασαν πάνω από 5 μήνες από την αγορά τους. Την ίδια στιγμή στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν λιγότερα από το 30% του συνόλου των οχημάτων που έφτασαν στην πόλη και βρίσκονται στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ δήλωσε πως μέχρι στιγμής έχουν φτάσει στην πόλη μας συνολικά 37 οχήματα. Αιτία καθυστέρησης αποτελεί η γραφειοκρατία και οι δυσκολίες στην μεταφορά. Απαιτούνται μερικές εβδομάδες επιπλέον ώστε να φτάσουν τα υπόλοιπα 13.
Στους δρόμους κινούνται μόνο τα 10 διότι πριν βγουν από τα αμαξοστάσια πρέπει να υποστούν εξονυχιστικούς ελέγχους. Αυτός ο τύπος λεωφορείου είναι άγνωστος στους τεχνικούς του ΟΑΣΘ που προσπαθούν να εξοικειωθούν με την συντήρησή τους. Στη περιοχή της Θεσσαλονίκης δεν υπάρχει εξωτερικό συνεργείο που μπορεί να αναλάβει την συντήρησή τους.
Τα οχήματα αυτά έχουν υπερβεί την 12ετία και αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τους καταλύτες που υπερθερμαίνονται. Μέχρι στιγμής έχουν συμβεί 2 περιστατικά. Έτσι ο ΟΑΣΘ υποχρεώνεται να περνά από λεπτομερή έλεγχο τα λεωφορεία πριν αυτά βγουν στον δρόμο. Επίσης σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα υπάρχει δυσκολία στην εύρεση ανταλλακτικών.
ΠΗΓΗ https://www.e-synews.gr/wp/2021/01/26/o-oasth-mporei-na-axiopoiisei-pliros-ta-metacheirismena-leoforeia-tin-leipsia/