Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗ ΣΤΟ ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ...ΕΥΥΠΟΛΗΠΤΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ...

 


 

Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, υπό την «σκέπη» της 

οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης, 

είχε αρνηθεί το 2017 να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της

 εταιρείας, σε μία περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί

 υπεξαίρεση 80.000 ευρώ στο Αρσάκειο της Πάτρας...


Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας (Φ.Ε), υπό την «σκέπη» της 

οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης, φέρεται 

να είχε αρνηθεί το 2017 να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας, σε μία 

περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί υπεξαίρεση 80.000 ευρώ

 στο Αρσάκειο της Πάτρας, όπως αποκαλύπτει ο δημοσιογράφος Μπάμπης

 Πολυχρονιάδης.

Αναδημοσιεύουμε το πλήρες ρεπορτάζ και σχετικό έγγραφο που το 

επιβεβαιώνουν: 

Ο πρόεδρος της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, υπό την «σκέπη» της

 οποίας λειτουργούν τα Αρσάκεια Σχολεία, καθηγητής Γ. Μπαμπινιώτης, 

είχε αρνηθεί το 2017 να γίνει έλεγχος στα οικονομικά της εταιρείας

, σε μία περίοδο που –όπως αποδείχθηκε- είχε διαπραχθεί υπεξαίρεση 80.000 ευρώ

 στο Αρσάκειο της Πάτρας.

Όπως, λοιπόν, ο Γ. Μπαμπινιώτης χαρακτήριζε τον περασμένο Φεβρουάριο

 «αόριστες και γενικόλογες» τις καταγγελίες στην επιστολή 285 αποφοίτων 

της περιόδου 1994 και 2018 για σεξουαλικές, ψυχολογικές και λεκτικές επιθέσεις

 εις βάρος μαθητών, έτσι και για το αίτημα του οικονομικού ελέγχου που

 είχε αποστείλει ο Σύλλογος των Καθηγητών στο υπουργείο Παιδείας, έλεγε ότι 

ο έλεγχος «προϋποθέτει ατασθαλίες στα Σχολεία της Φ.Ε., που υπάρχουν μόνο

 μέσα στο μυαλό των συγκεκριμένων συνδικαλιστών του Συλλόγου Καθηγητών

 της Φ.Ε.». Ενάμιση μήνα αργότερα, όμως, ο οικονομικός διευθυντής και ο 

προϊστάμενος λογιστηρίου της Φ.Ε. παραδέχτηκαν την ύπαρξη της απάτης που

 ελάμβανε χώρα από το 2015!

Με απλά λόγια, ο πρόεδρος της Φ.Ε. αντιμετώπιζε με προσβλητικό και 

ειρωνικό τρόπο το αίτημα των εκπαιδευτικών-συνδικαλιστών λέγοντας 

ότι οι ατασθαλίες «είναι στο μυαλό τους».

Η υπόθεση της υπεξαίρεσης

Στις 21 Νοεμβρίου του 2017 ο Σύλλογος Καθηγητών Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας 

είχε στείλει επιστολή στον τότε υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου με την οποία

 ζητούσε τον έλεγχο στα οικονομικά της Φ.Ε. Αντίστοιχο αίτημα ο σύλλογος είχε

 καταθέσει και τον μήνα Απρίλιο του ίδιου έτους.

Στην επιστολή του Νοεμβρίου 2017 (σ.σ. που έχουμε στη διάθεσή μας), ο
 σύλλογος ανέφερε τρία γεγονότα που είχαν μεσολαβήσει στο διάστημα 
Απριλίου – Νοεμβρίου 2017:- Στις 15/9/2017 ο Πρόεδρος της Φ.Ε. σε e-mail
 που είχε στείλει σε όλους τους εκπαιδευτικούς των Αρσακείων, ανέφερε ότι «ο
 οικονομικός έλεγχος του νόμου 682/1977 (άρθρο 2) υπάρχει μόνο για 
Ιδιωτικά Σχολεία που ενισχύονται οικονομικά από τον τακτικό προϋπολογισμό του
 υπουργείου Παιδείας (άρθρο 48 Νόμου 682/1977), άρα δεν προβλέπεται για 
τα Σχολεία της Φ.Ε.» και ότι «το αίτημα δε περί διοικητικού και οικονομικού 
ελέγχου στα Σχολεία της Φ.Ε .... προϋποθέτει ατασθαλίες στα Σχολεία της Φ.Ε.,
 που υπάρχουν μόνο μέσα στο μυαλό των συγκεκριμένων συνδικαλιστών 
του Σ.Κ.Φ.Ε.».
Ο Σύλλογος ανέφερε στη νέα επιστολή προς το υπουργείο ότι στο σχετικό άρθρο 
του νόμου 682/1977 δεν ετίθετο ως προϋπόθεση για έλεγχο η ύπαρξη κρατικής 
επιχορήγησης. 

Σε ότι αφορά το δεύτερο επιχείρημα - ειρωνεία Μπαμπινιώτη, ότι πρέπει 
να υπάρχουν ατασθαλίες και αυτές είναι μόνο στο μυαλό των 
συνδικαλιστών, αυτό καταρρίφθηκε από την αποκάλυψη της 
υπεξαίρεσης 80.000 ευρώ από λογίστρια στο Αρσάκειο της Πάτρας.


-Στην ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ για τη σύλληψη της λογίστριας αναφερόταν ότι αυτή

 «είχε υπεξαιρέσει σταδιακά από το έτος 2015 έως σήμερα (σ.σ. 2017), το

 χρηματικό ποσό των (80.000) ευρώ. Για να δικαιολογήσει την υπεξαίρεση ,

 .... , κατήγγειλε ψευδώς ότι μεταφέρον τας, με αυτοκίνητο, το χρηματικό 

ποσό των (80.000) ευρώ, από την επιχείρηση σε τραπεζικό κατάστημα, έπεσε

 θύμα ληστείας, από τρεις άγνωστους δράστες, οι οποίοι με τη μέθοδο του 

εικονικού τροχαίου ατυχήματος, της ανέκοψαν την πορεία και της αφαίρεσαν με

 την άσκηση σωματικής βίας, τα χρήματα».

 Ο οικονομικός διευθυντής και ο προϊστάμενος λογιστηρίου της Φ.Ε. σε

 ενημερωτικό τους σημείωμα την 1/11/2017, ανέφεραν ότι «οι ίδιοι Ορκωτοί 

Λογιστές, που ελέγχουν τα οικονομικά όλης της Φ.Ε. για την σύνταξη του ετήσιου

 Ισολογισμού της Φ.Ε., ελέγχουν ήδη εξονυχιστικά όλους τους λογαριασμούς 

ώστε να φωτισθεί η πραγματοποιηθείσα απάτη» και ότι «με δικές τους ενέργειες η

 συγκεκριμένη λογίστρια πιέστηκε να καταθέσει τα χρήματα και επινόησε τη 

ληστεία». 

Το γεγονός, όμως, ότι η υπεξαίρεση χρημάτων γινόταν σταδιακά από 

το 2015 έως το Νοέμβριο του 2017 δείχνει ότι οι οικονομικοί έλεγχοι από 

την διοίκηση της Φ.Ε. (τριμελής ελεγκτική επιτροπή και στη συνέχεια 

ορκωτοί ελεγκτές) ήταν πράγματι αναποτελεσματικοί, οπότε εύλογα ο σύλλογος 

των εκπαιδευτικών έθετε εκ νέου ζήτημα οικονομικού ελέγχου από το υπουργείο

 Παιδείας. Που, όμως, δεν έγινε ποτέ. 

Δεν έγινε ούτε επί υπουργίας Κ. Γαβρόγλου το 2017 που είχαν κατατεθεί τα σχετικά

 αιτήματα από τον Σύλλογο των εκπαιδευτικών της Φ.Ε., αλλά ούτε και 

φέτος, με υπουργό Παιδείας τη Ν. Κεραμέως, στην οποία είχε αποστείλει στις 8

 Μαρτίου 2021 εξώδικη πρόσκληση – διαμαρτυρία η Ομοσπονδία Ιδιωτικών

 Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας (ΟΙΕΛΕ) με αφορμή την αδράνεια του 

υπουργείου στις καταγγελίες κατά Λιγνάδη για τις περιπτώσεις σεξουαλικής 

κακοποίησης στο Αρσάκειο, και στην οποία επανέφερε το αίτημα για οικονομικό 

και διοικητικό έλεγχο στην Φ.Ε.

50.000 ευρώ και άνω για να γίνεις μέλος στη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία  

Σε παλαιότερους κανονισμούς της Φ.Ε. αναφερόταν ότι μέλη μπορούσαν να γίνουν

 «πρόσωπα διακρινόμενα εις τας Επιστήμας, τα Τέχνας, τα Γράμματα, την 

Διοίκησιν και γενικώς την Ελληνικήν Κοινωνίαν, άτινα αποδεδειγμένως έχονται των

 Αρχών της Εταιρείας…».

Στις 31 Δεκεμβρίου του 2019 δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ το Προεδρικό 

Διάταγμα υπ’  αριθμό 112 για την «Αντικατάσταση του Οργανισμού της

 Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας», το οποίο έφερε την υπογραφή της τότε υφυπουργού 

Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη.

Στο άρθρο 2 του Π.Δ. αναφέρεται ότι Μέλη της εταιρείας είναι «οι ήδη

 αναγνωρισμένοι ευεργέτες της Εταιρείας και όσοι έχουν προσφέρει εφάπαξ 

τουλάχιστον 50.000 ευρώ ή πράγματα ίσης αξίας ή σημαντικές υπηρεσίες (!) οι 

οποίες τίθενται στην κρίση του Διοικητικού Συμβουλίου», ενώ παραμένει και η

 δυνατότητα για εκείνους που έχουν διακριθεί στις επιστήμες, τις τέχνες κτλ.

Επίσης, «τα μέλη της Εταιρείας εκλέγονται από το Διοικητικό Συμβούλιο κατόπιν

 προτάσεως του Προέδρου».

Η περιουσία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας

Η περιουσία της Φ.Ε. ανέρχεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, καθώς 

κατέχει ακίνητα με πολύ μεγάλες υπεραξίες, οι οποίες δεν δύναται να 

αποτυπωθούν στους ισολογισμούς της λόγω αποσβέσεων.

Για παράδειγμα, το Αρσάκειο Μέγαρο Αθηνών, όπου στεγάζεται το Συμβούλιο της

 Επικρατείας και για το οποίο το Δημόσιο καταβάλλει ενοίκια περί τις 400 χιλιάδες 

ευρώ ετησίως, στον ισολογισμό φέρει αξία κτήσεως μόλις 60 ευρώ. Να σημειωθεί, 

επίσης, ότι τον Ιούλιο του 2019 η Φ.Ε. σύναψε συμφωνία διάρκειας 37 ετών με

 την εταιρεία Legendary Food, με ετήσιο μίσθωμα 1,2 εκατ. ευρώ, 

προκειμένου η Στοά του Αρσακείου να μετατραπεί σε Food Hall (σ.σ. η έναρξη 

της λειτουργίας μετατέθηκε στο 2022, λόγω πανδημίας).  

Επιπροσθέτως διαθέτει δεκάδες καταστήματα σε Σταδίου, Πανεπιστημίου, 

Στοά του Βιβλίου, τα ακίνητα των σχολείων σε Εκάλη, Ψυχικό, Θεσσαλονίκη, 

Πάτρα, Ιωάννινα, και πολλά κτήρια και οικόπεδα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 

κ.α.. Στην τελευταία, μάλιστα, πρόσφατα έβαλε πωλητήριο σε διατηρητέο 

κτήριο επί της οδού Μητροπόλεως με χρήση ξενοδοχείου στους ορόφους και 

καταστήματα στο ισόγειο. 

Από απολογισμούς – προϋπολογισμούς παρελθόντων ετών προκύπτει ότι

 η Φ.Ε. έχει έσοδα περί τα 40-45 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα οποία τα 30

 εκατ. ευρώ περίπου προέρχονται από δίδακτρα και τα υπόλοιπα από ενοίκια και

 άλλα έσοδα εκμετάλλευσης, καθώς και από δωρεές και χορηγίες.

Επίσης οι ισολογισμοί της εμφανίζουν στα αποτελέσματα είτε μικρά κέρδη, είτε 

ελεγχόμενες ζημιές (σ.σ. σε σχέση με την πραγματική περιουσία), οι οποίες

 κυρίως οφείλονται σε προβλέψεις και αποσβέσεις.

Από το χαρτοφυλάκιο της Φ.Ε. δεν λείπουν, βέβαια, οι καταθέσεις σε 

τράπεζες και οι μετοχές. Πριν μερικά χρόνια, μάλιστα, ο Σύλλογος των 

Εκπαιδευτικών σε μία περίοδο που είχαν γίνει περικοπές 11 εκατ. ευρώ 

από τις αμοιβές τους, εγκαλούσε τη διοίκηση που δεν είχε φροντίσει να 

αποκομίσει υπεραξίες από τις 604.400 μετοχές της Εθνικής Τράπεζας που 

το 2007 η αξίας τους ήταν στα 22 εκατ. ευρώ.

ΠΗΓΗ


ΜΗΝΥΜΑ ΣΩΡΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΟΥΣ

  

ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.  ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙ...


Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ...


Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΧΑΟΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, ΤΩΝ
 ΔΟΛΙΩΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ, Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΤΑ 
ΣΧΕΔΙΑ, ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ, ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ 
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΟΕΣΜΑΣΟΝΙΚΕΣ
 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣΜΑΣΟΝΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΚΛΠΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙΔΙΧΑΖΕΙΑΠΟΚΟΠΤΕΙΚΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ 
ΣΥΝΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΚΑΘΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥΣ, ΣΕ 
ΕΝΑΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ
 ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΕΣΑΝΩΜΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΤΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΕΚΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ 
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.    

ΑΘΛΙΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣΑΧΡΗΣΤΑ ΠΤΥΧΙΑ
ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ
 ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΤΟ 
ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 
ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Ή ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΗ ΕΝΤΑΞΗ, 
ΒΙΑΙΗ ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ.



ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΗΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ:

1Η)  ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ 
ΔΑΠΑΝΗΡΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΣΧΟΛΕΣ, ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, 
ΠΛΑΣΤΑ Ή ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ Κ.Α. 


2ΗΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ 
ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ 
ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ


3ΗΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ 
ΣΕ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ



4ΗΑΠΟΥΣΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΗ, ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ,
 ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, (ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ
 ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΤΕΡΑΤΟΛΑΓΝΙEΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ
 ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ
 ΠΙΘΗΚΟΥΣ)



5Η)  ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ:
Α) ΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ 
Β) ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
Γ) ΑΛΚΟΟΛ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ


6ΗΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ 
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΦΥΣΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ


7ΗΕΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ.


8ΗΕΛΕΙΨΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΑΘΕΙΑΑΔΙΑΦΟΡΙΑ, 
ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ


9ΗΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΟΝΑΞΙΑ,
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ  ΑΝΑΡΧΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.


10ΗΕΛΕΙΨΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΒΙΑΙΕΣ
 ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ 
ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ


ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4-9-2015.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ
 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ - 
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣΜΕ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 
ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΡΙΣΤΗ, 
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ 
ΠΝΕΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ
ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙΜΕ ΚΡΙΣΗΓΝΩΣΗΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ 
ΜΕΤΕΧΟΥΝ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
 ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
 ΠΡΟΣ ΤΗΝ  ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥΣ 
ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 
ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.

Η ΔΩΡΕΑΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, 
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ 
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ, Σ’ ΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟ 
ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΟΛΙΑ 
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ
 ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ
 ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ
 ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΣΗ. 


ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ 
ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ 
ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ
 ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ


ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ  ΘΑ 
ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
 ΣΤΙΒΑΡΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ
 ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ



ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ 
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ
 ΗΛΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ, ΤΟΝ ΟΞΥΓΟΝΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ  
ΔΡΟΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ 


ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 
ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ...



ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 
ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ 
ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ 
ΜΕ ΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΑ,ΜΕ ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ 
ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΧΩΡΩΝ



ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ 
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ Τ
ΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ 
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣΓΛΥΠΤΙΚΗΣΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ
 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ 
ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ
 ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ 



ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ, 
ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ
 ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ 
ΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, 
ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ...


ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ 
ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ Ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ 
ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ


ΙΑΤΡΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ 
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ 
ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...


ΧΩΡΟΥΣ  ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ 
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ, ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ...


ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ  ΔΙΑΤΡΟΦΗ 
ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ...


ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ  ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ 
ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ  ΚΕΝΤΡΑ 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΩΣΤΕ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ 
ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ...


ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ,
 ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ, ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΩΝΛΙΜΝΩΝΡΥΑΚΙΩΝ
Κ.Α., ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ 
ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΜΕ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ
 ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, 
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ 
ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΥΔΑΤΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...


Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΥΣ, 
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ. 


ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ
 ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:

A) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ 
ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΜΕ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΕ ΡΟΗ ΛΟΓΟ 
ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ


B) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ  ΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ  ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΕΣ

 
Γ) ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ  ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ

Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ, 
ΜΕ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ  


Ε) ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ (ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ 
ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ KAI ΠΟΙΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ) 
ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΚΡΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
 ΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ)


Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ
 ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ
 ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ,ΕΦΕΣΗ, Ή 
ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ 
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.




ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΛΠ, ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΠΟ
 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΣΕ 
ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, 
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΟΛΑ,
 ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΥΓΙΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΠΟΥ 
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: 

Α) ΚΑΘΑΡΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΑΕΡΑ


Β) ΚΑΘΑΡΗ ΦΥΣΗ  



Γ) ΥΓΙΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ



Δ) ΕΚΓΥΜΝΑΣΗ – ΑΣΚΗΣΗ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΕΥΡΩΣΤΟ ΚΑΙ ΥΓΙΕΣ

ΘΑ ΔΙΑΝΕΜΗΘΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ
 ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΓΜΕΝΗΣ
 ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ,
 ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ
 ΤΗΣ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗΣ (ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ 
ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ 
ΥΠΑΡΚΤΟ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ
 ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ.


ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ. 

ΣΕ ΟΛΕΣ OI ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ
ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ
 ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ
 ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ 
ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ
 ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, 
ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ 
ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ
 ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η 
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 
ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ 
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ 
ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 
ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 
ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ
 ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 
ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΘΑ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ 
ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ, 
ΣΤΗΝ ΥΓΙΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, Τ
ΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ 
ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, 
ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.


Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ 
ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ 
ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ. 

ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
 ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ
 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ 
ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ
 ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ 
ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ
 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ 
ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ
 ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ  ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
 ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣΓΙΑ ΚΑΘΕ
 ΜΟΡΦΩΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ

ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ``ΤΕΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ`` ΓΙΑ ΚΑΘΕ 
ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ  ΕΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΡΤΙΣΗ

ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΕΑ
 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΕ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗΓΕΩΠΟΝΙΑΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΟΙΝΟΠΟΙΙΑ,
ΨΑΡΕΜΑΠΛΕΞΙΜΟ,ΚΕΝΤΗΜΑΞΥΛΟΥΡΓΙΚΗ,Κ.Α.


ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ  ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ 
ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΜΟΝΟΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ, 
ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΝΑ 
ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
 ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ  ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Η «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ»  

ΠΗΓΗ  https://kafti-alitheia.blogspot.com/2021/06/blog-post_10.html?fbclid=IwAR2BScmV6bQWSbee2R9EZQyUmpmuuv2gGOgswkxtv5GnCd0zu7tX14rd3pk