2Η) ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ
ΣΕ ΑΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΣΥΓΧΙΣΗ ΚΑΙ
ΑΣΥΝΕΝΟΗΣΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
3Η) ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ
ΣΕ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ
4Η) ΑΠΟΥΣΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΗ, ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ,
ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ, (ΓΕΝΕΤΙΚΕΣ
ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΒΡΙΔΙΩΝ, ΤΕΡΑΤΟΛΑΓΝΙEΣ, ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ
ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ, ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ ΚΑΙ
ΠΙΘΗΚΟΥΣ)
5Η) ΕΛΕΙΨΗ ΑΓΩΓΗΣ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ: Α) ΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ Β) ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ Γ) ΑΛΚΟΟΛ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΥ
6Η) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣΥΓΧΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗ
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΦΥΣΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ
7Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΝΕΡΓΙΑ, ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ.
8Η) ΕΛΕΙΨΗ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΑΠΑΘΕΙΑ, ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ,
ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΙΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
9Η) ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΜΟΝΑΞΙΑ,
ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΗ ΥΠΟΓΕΝΝΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
10Η) ΕΛΕΙΨΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ ΒΙΑΙΕΣ
ΟΠΑΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ, ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ
ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. – ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ``Ε.ΣΥ. - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4-9-2015.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ -
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ
ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΡΙΣΤΗ,
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ,
ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ
ΠΝΕΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ,
ΙΚΑΝΟΙΚΑΙ ΑΞΙΟΙ, ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΓΝΩΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ,ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ
ΜΕΤΕΧΟΥΝ«ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥΣ
ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.
Η ΔΩΡΕΑΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ,
ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ, Σ’ ΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟ
ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΟΛΙΑ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ
ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ
ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ
ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΣΗ.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ
ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ
ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ
ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ
ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΣΤΙΒΑΡΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ
ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ
ΗΛΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ, ΤΟΝ ΟΞΥΓΟΝΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ
ΔΡΟΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ...
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ
ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ
ΜΕ ΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΑ,ΜΕ ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ
ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΧΩΡΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ Τ
ΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ
ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ
ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ
ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ
ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ,
ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ
ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ
ΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ,
ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ...
ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕ ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ
ΤΑ ΑΤΟΜΙΚΑ Ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ
ΑΘΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ
ΙΑΤΡΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΘΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ
ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ...
ΧΩΡΟΥΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ
ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ, ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ...
ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ...
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ
ΔΙΕΥΡΗΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΩΣΤΕ Η ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ
ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ...
ΑΥΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΑ ΠΡΑΣΙΝΟΥ,
ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ, ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙΩΝ, ΛΙΜΝΩΝ, ΡΥΑΚΙΩΝ,
Κ.Α.,ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΥΓΙΕΣ ΦΥΣΙΚΟ
ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΕ ΚΑΘΑΡΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,
ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΚΑΘΑΡΟ
ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΥΔΑΤΙΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΛΟΥΣ,
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΝΙΑΣ.
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
A) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ
ΕΝΝΟΙΩΝ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ, ΜΕ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΕ ΡΟΗ ΛΟΓΟ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ
B) ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΑΥΤΕΣ
Γ) ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ
Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΟΜΟΝΟΗΣΗΧΩΡΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ,
ΜΕ ΜΕΣΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟ
Ε) ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ (ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ, ΑΠΟ
ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ KAIΠΟΙΟΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΕΙ)
ΚΑΙ ΜΕΣΟΤΗΤΑ (ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΚΡΟΤΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
ΦΡΟΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ)
Η ΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ
ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΟΠΟΥ Ο ΝΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ,ΕΦΕΣΗ, Ή
ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΣΚΕΙ
ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ.
ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΛΠ, ΘΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΠΟ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΩΣΤΕ ΣΕ