Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ( ΜΕΡΟΣ Β' )
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ( ΜΕΡΟΣ Β' )
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ( ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ)
ΔΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΠΩΣ ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ.
ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ , ΩΣΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΠΥΡΗΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΜΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΠΩΣ:
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕΤΑΒΛΗΘΕΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ. ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΟΝΕΙΣ , ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΑΥΛΙΟ , Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ , ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ , Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ , ΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ,ΑΘΛΗΣΗΣ, ΑΝΑΨΥΧΗΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ.
Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΕΣ ΩΡΕΣ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΡΙΝΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΟΠΩΣ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΣΕ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ , ΜΝΗΜΕΙΑ, ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ , ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΤΟΥΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΟΠΩΣ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ, ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ, Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ.
ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΣΤΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ , Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ , ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ , Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ :
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΚΑΚΙΟΥ.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ.
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ , ΧΟΡΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ :
- Η ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΩΝ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΡΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.
- ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΡΩΜΕΝΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΟΙΚΟΥΣ ΕΥΓΗΡΙΑΣ.
- ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΟΦΥΤΕΥΣΗ.
- ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΑΥΤΩΝ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΥΛΕΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΑΡΚΟ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΑΥΛΗ ΜΕ ΔΕΝΔΡΑ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ , ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΠΟΛΛΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ . Η ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΑ ΑΛΛΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ,ΕΝΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΜΙΑ ΑΥΛΗ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ,ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΣΤΕΓΑΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ, ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΦΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΧΘΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ , ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΑ , ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ, ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.
ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΕΔΩ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ,ΤΑΛΕΝΤΑ , ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ , ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ,ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ,ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ , ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ 49.000 ΕΡΓΑ ΣΤΟΥΣ 325 ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ 35 ΔΗΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ , ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ ΔΗΛΑΔΗ 2,100 ΤΡΙΣ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ 200 ΔΙΣ ΓΙΑ ΚΥΠΡΟ ,ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ 120 % ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ,ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ.
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΕΙ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡ.ΠΡΩΤ. 6199/04-09-2015. ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΑΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΥΡΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΕΣ.
Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ, ΤΗΝ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ , ΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ,ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Η ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΓΟΝΩΝ ,ΜΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ-ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΘΛΗΜΑ.
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΡΤΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ .ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΟΠΩΣ ΘΕΑΤΡΟ, ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΓΛΥΠΤΙΚΗ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΑ.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ , ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ,ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΦΕΣΗ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ . ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ,ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ.ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΚΗ ΜΑΣ ΜΝΗΜΗ.
ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ. ΘΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΙΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ , ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ " ΠΟΛΙΤΗΣ ".
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΡΘΡΟΥ : ΒΙΒΗ ΚΑΡΑΛΕΚΑ
ΠΗΓΗ : ΒΙΒΗ ΚΑΡΑΛΕΚΑ